Sunt craiovean, ceea ce nu este deloc simplu...

Sunt craiovean, ceea ce nu este deloc simplu...

marți, 31 august 2010

RAT Craiova, 20 la sută autobuze blocate în garaj !

După ce am scris despre managementul găunos al unor directoraşi care au profitat la greu de degringolada şi ingerinţa politică de la o regie autonomă din Bănie, mă atenţiona un salahor (am folosit termenul care i se potriveşte...) de la RAT Craiova că sunt subiectiv. La o adică, oricât de subiectiv aş fi rămân cifrele care arată incontestabilul faliment. Peste 20 la sută din autobuzele RAT Craiova stau în garaj din cauză că lipsesc piesele de schimb ! Managementul directorilor Marean Teodorescu şi Năstase Şutru, cei care au primit zeci de milioane pentru a adânci şi mai mult RAT Craiova în datorii şi de a majora... pierderile, îşi arată adevărata faţă.
Cunosc destul de bine situaţia din regia craioveană la care am ocupat funcţia de manager PR, o perioadă în care imaginea acestei regii s-a îmbunătăţit semnificativ. Am încetat colaborarea pentru a mă dedida unui nou proiect în mass-media şi, în plus, din cauză că nu puteam să mă expun public drept purtător de cuvânt al unor "manageri" agramaţi şi rău-intenţionaţi. Ceea ce se întâmplă acum nu înseamnă decât pierderea locurilor de muncă pentru sute de angajaţi oneşti şi diminuarea veniturilor pentru restul de peste 800... Paradoxal, câtorva figuri sinistre de la RAT Craiova le merge (încă) bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu